EBOOK ISLAMIK ANAK SOLEH-Kuasai 2 bahasa dalam 1 masa

Mahukan anak boleh berbahasa Inggeris dan Arab dengan fasih dan sebutan yang betul?

Anda ibu bapa bekerja, mempunyai masa yang terhad untuk mengajar anak di rumah?

Anak cepat bosan & lambat dapat bila belajar perkataan dengan buku biasa?

 

EBOOK ISLAMIK ANAK SOLEH 

membantu anak anda untuk belajar dengan lebih cepat dan berkesan secara interaktifebook-islamic-cepat-membaca

Menjadi impian setiap ibubapa mahukan anak yang bijak, soleh dan solehah.

Selain menjadi contoh kepada anak-anak , kita juga harus bijak dalam memilih bahan pendidikan untuk mereka

Ebook islamik anak soleh

Ebook islamik anak soleh nombor 1 di Malaysia ini merupakan buku pembelajaran interaktif dwi bahasa

membantu anak anda untuk menguasai perkataan-perkataan dalam BAHASA INGGERIS dan BAHASA ARAB dengan cepat, mudah dan berkesan

Selain itu, EBOOK ISLAMIK ANAK SOLEH ini juga mengandungi pelajaran

asas-asas ibadah dalam Islam seperti panduan wudhu’ dan solat,

lagu-lagu nasyid,

doa-doa harian , dan 

bacaan surah-surah ringkas terpilih

ebook-islamik-anak-soleh

Ebook islamik anak soleh ini boleh digunakan untuk anak-anak seawal usia 4 tahun,

sebagai permulaan untuk memperkenalkan dan mendekatkan anak-anak kepada asas-asas dalam Islam

Ingin anak anda menguasai lebih daripada 1 bahasa seawal usia mereka?

Dapatkan “EBOOK ISLAMIK ANAK SOLEH” ini sekarang

Whatsapp EBOOK dan hantar ke 019 266 4901 

Whatsapp EBOOK dan hantar ke 019 266 4901 

Whatsapp EBOOK dan hantar ke 019 266 4901 

Tetapi, sebelum tu;

EBOOK ISLAMIK ANAK SOLEH ini Dwibhasa

tetapi anda tidak fasih berbahasa Inggeris dan Arab?

Jangan bimbang!

Ebook ini didatangkan bersama dengan pen elektronik untuk digunakan semasa proses pembelajaran. Pen elektronik ini amat membantu supaya anak-anak boleh mengetahui cara sebutan dalam Bahasa Inggeris & Bahasa Arab dengan lebih tepat

Pen elektronik terr hilang? Tidak mengapa, masih boleh digunakan, tekan huruf pakai jari je (:

Selain itu, dengan pen elektronik ini, anak-anak juga boleh belajar sendiri dengan betul diwaktu lapang mereka walaupun tiada orang dewasa untuk mengajar mereka

Kaedah ebook ini sangat sesuai untuk pendidikan awal dan menjimatkan masa dan wang berbanding menghantar anak anda ke kelas bahasa yang memerlukan belanja bulanan yang tinggi

Proses pembelajaran menggunakan EBOOK ISLAMIK ANAK SOLEH ini bukan sekadar melalui bunyi sahaja, tetapi juga terdapat ruangan untuk mereka mengira dalam ebook tersebut dalam tajuk Mengira dan Mengenal Nombor.

Setiap muka surat ebook ini adalah ‘hard cover’ dan disertakan dengan sebatang ‘non-permanent marker pen’ yang boleh digunakan untuk menulis beberapa latihan dalam buku tersebut dan boleh dipadam

Jadi,  latihan tersebut boleh dibuat semula berulang kali. Tak rugi kan?

ebook-islamic-buku-kanak-kanak

EBOOK ISLAMIK ANAK SOLEH ini menggunakan kaedah interaktif untuk;

Mengenal Abjad ABC (page 1 & 2)

Mengenal Buah-Buahan (page 3)

Mengenal Haiwan-Haiwan di Zoo (page 4)

 Mengira dan Mengenal Nombor (page 5)

Mengenal Warna & Bentuk (page 6)

Mengenal Peralatan dalam Rumah (page 7)

Belajar Cara Berwudhu’ & Rukun Solat (page 8)

Belajar Bacaan dalam Solat (page 9)

Bacaan AlQuran surah-surah pendek terpilih, Belajar Doa-Doa Rutin Harian, seperti doa selepas wudu’ ,doa keluar tandas, doa bangun tidur, doa sebelum tidur dan sebagainya (page 10)

ebook-islamic-early-childhood

ebook-islamic-anak-soleh-inside4

ebook-islamic-aktiviti-anak-masa-lapang

ebook-islamic-anak-soleh-educational-toys

Ciri tambahan Ebook Islamik Anak Soleh

Ukuran : 28 x 28 x 2.5cm

Tebal : 2cm

Menggunakan 2 biji bateri AAA (tidak disediakan)

ebook-islamic-educational-toys

ebook-islamic-tips-membaca

Cara penggunaan Ebook Islamik Anak Soleh

1) hidupkan suis utama

2) hidupkan suis dimuka surat yang dipilih

3) pilih butang mengikut objektif pembelajaran (setiap butang mempunyai fungsi tersendiri, cth soal jawab dll)

Boleh lihat video tutorial penuh di sini

 ebook-islamic-testimoni-1

ebook-islamik-anak-soleh-testimoni-3

ebook-islamik-anak-soleh-testimoni-2

 

Siapa BudakeciK.com?

BudakeciK.com merupakan pembekal educational toys yang berkualiti , eco-friendly dan selamat

Dan telah berdaftar dibawah syarikat Monza Elegant Resources

Dengan konsep ‘unlock your child’s potential’ ;
> bermain sambil belajar
> penting untuk pendidikan & stimulasi awal

cropped-14079479_327702460953769_7150791101633506580_n.jpg

Harga EBOOK ISLAMIK ANAK SOLEH ini hanyalah serendah

rm70 sebuah

(Tidak termasuk cas penghantaran)

semua anak-anak boleh memilikinya!

Namun begitu, kami ada PROMOSI SUPER JIMAT untuk ibubapa bijak yang pantas

Bagi yang membuat pesanan & bayaran SEBELUM 31 DISEMBER 2016

TIADA CAS PENGHANTARAN DIKENAKAN

Jadi, ibubapa boleh cepat-cepat buat pesanan EBOOK ISLAMIK ANAK SOLEH ini sekarang!

Whatsapp EBOOK dan hantar ke 019 266 4901 

Whatsapp EBOOK dan hantar ke 019 266 4901 

Whatsapp EBOOK dan hantar ke 019 266 4901 

>> selepas 31 DISEMBER 2016 , cas penghantaran dikenakan seperti biasa <<

Seperti yang diketahui, cas penghantaran poslaju pun dah naik sekarang ni,

Tetapi, untuk pembelian yang dilakukan sebelum 31 DISEMBER 2016,

TIADA CAS PENGHANTARAN dikenakan

>>>>>> Anda boleh jimat sehingga RM10! <<<

PERHATIAN !

Ibu bapa sila check Ebook ini segera apabila sampai ke tangan anda

JAMINAN pulangan wang 100% jika ebook ini mengalami kerosakan dalam tempoh 48jam

Sekali lagi, kos penghantaran semula, kami tanggung (:

ebook-islamic-anak-soleh-pendidikan-anak-anak

Mempunyai anak yang bijak dan fasih dalam berbahasa Inggeris dan Arab tentu membanggakan kan?

Tambahan lagi, kebolehan menguasai lebih daripada satu bahasa sangat memberikan kelebihan kepada mereka di masa hadapan dalam pergaulan , pembelajaran dan kerjaya mereka

Jadi, amat penting untuk memupuk keyakinan untuk berbahasa asing dalam diri mereka sejak kecil lagi

Tapi apakan daya kita, ibu bapa, sibuk dengan urusan kerja sepanjang hari dan “anak bijak” tak mungkin berlaku tanpa komitmen dari ibu bapa sendiri

ebook-islamik-anak-soleh-testimoni-5

ebook-islamik-anak-soleh-testimoni-4

Jadi, hadiahkan lah EBOOK ISLAMIK ANAK SOLEH ini kepada anak-anak anda,

sebagai salah satu usaha dan komitmen anda dalam memberikan yang terbaik untuk mereka

Tunggu apa lagi, Dapatkan promosi SUPER JIMAT free postage ini sekarang!

Whatsapp EBOOK dan hantar ke 019 266 4901 

Whatsapp EBOOK dan hantar ke 019 266 4901 

Whatsapp EBOOK dan hantar ke 019 266 4901 

>>> Tawaran ini sah selagi stok masih ada <<<

Siapa cepat dia dapat!

images

click for more toys

===> https://www.facebook.com/budakecikshop/

click for toys recommenced for age 0-12months

===> https://www.facebook.com/pg/budakecikshop/photos/?tab=album&album_id=525159527874727

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *